Wedstrijdverslagen

De teams van VC Kromme Rijn zijn weer volop in competitie. Afgelopen week is ook de Nevobo competitie van start gegaan.

Heren 1 seizoen 2021-22

Heren 1

Heren–1 speelde in Houten tegen Taurus en kwam uitstekend uit de startblokken. Een klinkende 4–0 overwinning werd behaald en de heren mogen zich de 1e koploper van de ranglijst noemen. De hele wedstrijd hadden de mannen onder controle. De teruggekeerde Gido en Jeroen scoorden er lustig op los. En ook de bankzitters kwamen ruimschoots aan spelen toe.

Dames–1 moesten naar Benschop en werden meteen getracteerd op een loodzware wedstrijd. De 5e set moest de beslissing brengen en die ging helaas met 17–15 naar de thuisploeg. Komende vrijdag spelen zowel de dames als de heren in en tegen VC Houten.

Teams Gemengd 1 en 2 in de Zeister Volleybal Competitie speelden tegen elkaar. Dit was feitelijk een wedstrijd jong tegen oud. De jeugd (= mix-2) had weinig te vrezen van de senioren die noodgedwongen met louter invalheren moest spelen. Onder de toeziende ogen van de kersverse nieuwe voorzitter van de ZVC werd het een eenvoudige 3–0 overwinning.

Door Wouter Goes

Geplaatst in Nieuws, wedstrijdverslag en getagd met .